Zakupy i sojusze

Sebastian Gawłowski
opublikowano: 15-12-2006, 00:00

Giełdowy dostawca internetu chce mieć 100 tys. klientów. Dlatego przejmuje i kooperuje z dostawcami usług.

Hyperion na przełomie roku planuje sfinalizowanie czterech kolejnych akwizycji. Dwie z nich dotyczą dostawców internetu, dwie — sieci dostępowej. Od sierpniowego debiutu spółka dokonała już 25 transakcji akwizycji łącznie za 8 mln zł.

— To były mniejsze przejęcia, ale łącznie dały nam wzrost liczby abonentów o 20 tys. klientów do około 60 tys. Inwestycje realizujemy ze środków z emisji publicznej. Negocjujemy kolejne przejęcia, które w efekcie mają nam dać 100 tys. klientów. Nasza strategia zakłada utrzymanie obecnego tempa rozwoju w 2007 r. — mówi Tomasz Gajdziński, prezes Hyperiona.

W tym roku spółka zwiększa przychody w tempie niemal 40 proc. Podtrzymana przez zarząd prognoza zysku netto na koniec tego roku wynosi 3,5 mln zł. Dalszy wzrost ma być efektem nie tylko wchłaniania klientów przejmowanych sieci, ale również pozyskiwania nowych abonentów dzięki nowym usługom.

— Nasz zasięg obejmuje łącznie 300 tys. mieszkań, z czego 20 proc. to nasi klienci. Chcemy zwiększyć naszą obecność, dlatego zaoferujemy nowe usługi: telekomunikacyjne wraz z GTS Energis i usługę video na żądanie z Cinemanem z grupy giełdowego ATM. Będziemy też sprzedawać komputery NTT — dodaje Tomasz Gajdziński.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sebastian Gawłowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu