Zdecydowały trzy elementy

Małgorzata Mierżyńska
opublikowano: 15-01-2007, 00:00

Przez osiem lat polski budżet mediowy Unilevera obsługiwał dom mediowy Initiative Warszawa. Od stycznia 2007 roku, w wyniku regionalnego przetargu, firma zdecydowała się na zmianę partnera. Jest nim dom mediowy PHD, nowa struktura działająca w ramach grupy Omnicom Media (OMG). Dlaczego jeden z liderów sektora dóbr szybko zbywalnych (FMCG) wybrał akurat tę agencję? Przedstawiciele polskiego oddziału koncernu byli niezwykle oszczędni w komentarzach. Uzyskaliśmy od nich jedynie bardzo lakoniczną wypowiedź.

— W takich przetargach bierze się pod uwagę trzy elementy: strategię, koszty i innowacyjność narzędzi. Tak było i tym razem — powiedział Artur Muszkiet, Communication channel manager w Unilever.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Mierżyńska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu