Ze spółek

AGORA. BB Investment, który ma 34 proc. akcji AMS, przyznał Agorze wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu akcji spółki. Wiosną 2001 r. o przejęcie kontroli nad liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej starała się francuska spółka JC Decaux oraz Agora, która początkowo proponowała 60 zł za akcję AMS. Po ogłoszeniu wezwania przez JC Decaux (66 zł) Agora zwiększyła ofertę do 70 zł. Wezwania zakończyły się niepowodzeniem.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ