Zielony kolorem codzienności

opublikowano: 28-09-2017, 22:00

Ruszyła Zielona Eskadra, kampania społeczna firmy Nibe- -Biawar. Uświadamia, jak ważna jest aktywność związana z ekologią i promowanie dobrych praktyk.

Ekologia nie jest przejściową modą ani fanaberią, ale niezwykle ważną częścią życia. Dzięki niej możemy się cieszyć naturalnym środowiskiem, przyjaznymi miastami, czystympowietrzem i zrównoważonym rozwojem. Akcja ma sprawić, by kolor zielony stał się kolorem codzienności. Wszystkie duże zmiany zaczynają się od małych kroków. I właśnie do podejmowania tych kroków zachęca Zielona Eskadra, za wzór stawiając liczne przykłady prośrodowiskowych zachowań z całego świata. Projekt jest inicjatywą firmy Nibe-Biawar, producenta energooszczędnych urządzeń grzewczych, wykorzystujących odnawialne źródła energii.

— Chcemy pokazać, że ekologia to coś pozytywnego, pełnegoenergii i pasji. To integralna część codzienności, zdrowy nawyk, który każdy powinien w sobie wyrobić. Tylko w ten sposób możemy budować zdatnądo życia przyszłość — tłumaczy Małgorzata Smuczyńska, menedżer ds. marki Nibe. Działania skupiają się przede wszystkim na zanieczyszczeniu powietrza. W Polsce to zagrożenie znane od lat. Nasilające się w sezonie grzewczym natężenie smogu jest dowodem na bezradność wobec problemu.

— Dzisiejsze technologie pozwalają na ekologiczne życie, jeśli tylko tego chcemy. Przykładowo, nie jesteśmy już uzależnieni od węgla, drewna i gazu, choć wiele osób myśli, że wykorzystywanie tych paliw to wciąż najlepsze i najbardziej efektywne metody ogrzewania domu. Od dawna tak nie jest — dodaje Małgorzata Smuczyńska.

Narzędziem kampanii jest strona internetowa www.zielonaeskadra.pl, stanowiąca bazę wiedzy o postawach prośrodowiskowych, dobrych ekopraktykach, zdrowym żywieniu i sporcie. Wykorzystane zostały także media społecznościowe (Facebook i Instagram oraz kanał w serwisie YouTube). Inne działania to między innymi udział w 39. PZU Maratonie Warszawskim 24 września 2017 r., podczas którego Zielona Eskadra otoczyła opieką Mini Maraton oraz dopingowała zawodników Wielkiego Biegu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ekologia / Zielony kolorem codzienności