Czytasz dzięki

Ziołowe love

opublikowano: 17-01-2020, 18:09

Zioła na urodę, odporność, stawy, serce, czy wątrobę - takie właśnie mieszanki tworzy polska firma Ziolove. Jak prowadzi się taki biznes? Ile trwa wyprodukowanie ziołowej herbatki? Co jest najtrudniejsze? I czy to się w ogóle opłaca? Zobaczcie w dzisiejszym „Pomyśle na biznes”.

Ziolove to firma rodzinna. Pomysłodawczynią i założycielką marki jest Agnieszka Senderska-Sztand, od strony biznesowej o wszystko dba jej mąż, Michał Sztand. O pomoc w opracowaniu receptur Agnieszka poprosiła swojego ojca. Mateusz Senderski to praktyk zielarski z ponad 40-letnim doświadczeniem, autor wielu książek o roślinach leczniczych.

- Zioła zawsze były wokół mnie, mój tata był przez wiele lat jednym z dyrektorów wiodącej firmy zielarskiej, potem przez lata prowadził własny zakład przetwórstwa ziół – tłumaczy Agnieszka Senderska-Sztand, założycielka marki Ziolove.

Na pomysł stworzenia ziołowego biznesu, Agnieszka wpadła w roku 2016. 

- Stwierdziłam, że chcę stworzyć własną markę zielarską, chcę tworzyć mieszanki ziołowe, najwyższej jakości, z najlepszych składników – takie, które mogłabym podać moim przyjaciołom, rodzinie, dzieciom – wspomina Senderska-Sztand.

- W naszych herbatkach wykorzystujemy wyłącznie polskie zioła. Zaczęliśmy od mieszanki odpornościowej, na oczyszczanie, czyli tzw. detox, odchudzanie, potem stworzyliśmy herbatkę przeznaczoną dla kobiet i kolejną dla mężczyzn – wylicza założycielka firmy.

Dzisiaj Ziolove to już 12 różnych rodzajów ziołowych herbat. Teraz firma rozpoczęła również sprzedaż szamponów, a w tym roku zamierza wprowadzić do oferty kolejne naturalne kosmetyki na bazie ziół.  Firma mocno rozpycha się na rynku, a jej produkty kupić można w największych sieciach handlowych i to nie tylko w Polsce. 

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane