Złote Spinacze rozdane

DI
08-12-2016, 22:00

Komunikacja Plus, Q&A Communications, Martis Consulting — to niektórzy laureaci nagród dla najlepszych agencji z sektora PR.

Złote Spinacze to najbardziej prestiżowy konkurs w polskiej branży PR. Ponad 50-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów co rok wybiera i nagradza projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w zróżnicowanych obszarach komunikacji. Poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji.

Jury doceniło m.in. wspólne działania Komunikacji Plus i Kogeneracji z Grupy EDF, dzięki którym udało się skutecznie przekonać wrocławian do prośrodowiskowej inwestycji spółki — nowego komina wrocławskiej elektrociepłowni. Projekt został nagrodzony dwoma Złotymi Spinaczami — w kategoriach „Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka” oraz „Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa”.

— Wyjaśnienie mieszkańcom, że wysoki komin w centrum miasta to ważny krok w stronę oczyszczania miejskiego powietrza, było sporym wyzwaniem. Dlatego dziś satysfakcja jest podwójna: razem z naszym partnerem zrealizowaliśmy doceniony i bardzo rozwijający projekt komunikacyjny, a wrocławianie mogą świadomie cieszyć się czystszym powietrzem i patrząc na komin, wiedzą, że unoszący się nad nim obłok to po prostu czysta para wodna — mówi Tomasz Alberski, prezes Komunikacji Plus.

Uznanie jury zdobył również m.in. projekt Martis Consulting „Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce” zrealizowany wspólnie z Grupą Lotos. W gronie laureatów znalazły się też m.in. Q&ACommunications i Publicon PR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Złote Spinacze rozdane