Został dyrektorem marketingu PKN Orlen. Dyrektorem komunikacji korporacyjnej została Anna Walczowska. Kurnicki był wcześniej prezesem Green Venture. Pracował też w Ozon Media, wydawcy tygodnika „Ozon” i w Domu Sztuki Wydawniczej Media Place jako dyrektor marketingu i sprzedaży.
Została dyrektorem marketingu grupy kapitałowej Gino Rossi. To nowe stanowisko w grupie. Ma budować dział marketingu. Przez trzy lata była szefem marketingu marki KFC w AmRest, a wcześniej przez pięć lat dyrektorem marketingu Levi’sa na Europę Wschodnią.
Z agencją rozstała się Monika Mielczarczyk, która przez ostatnie dwa lata była tam client service directorem, a pracowała w niej od 2004 r. (wtedy jeszcze DougFaberFamily). Do firmy przyszli: Jacek Zielecki, który został dyrektorem kreatywnym, i Michael White, copywriter. Obaj pracowali w agencji reklamowej Leo Burnett.
Awansował na account managera i zarządza domem mediowym ACT Europe w Polsce. ACT w ramach grupy Aegis Media obsługuje budżet General Motors. Kamiński zastąpił na stanowisku Bartłomieja Kamińskiego, który odszedł z firmy. Nowy szef pracuje w Aegis od półtora roku.