Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 7,8 mld zł (wzrost o ponad 1,5%). Przychody Grupy wzrosły o 10,6% do 1 234,6 mln zł. Sprzedaż reklam wyniosła 705,6 mln zł (spadek o 1,4%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 192,8 mln zł (spadek o 7,7%), sprzedaż biletów do kin wzrosła do 146,3 mln zł, a pozostała sprzedaż wzrosła o 24,9% do 189,9 mln zł.
Koszty operacyjne netto Grupy wyniosły 1 182,7 mln zł i zwiększyły się o 14,6%. Wzrost ten jest głównie efektem kosztów operacyjnych Heliosa, które w 2011 r. wyniosły 188,5 mln zł (w 2010 r. w wynikach Grupy Agora były konsolidowane jedynie wyniki Heliosa za wrzesień – grudzień 2010 r.). Gdyby wyeliminować wpływ Heliosa, koszty operacyjne Grupy Agora byłyby wyższe niż rok wcześniej o około 3%.
Marża EBITDA operacyjna segmentu Prasa Codzienna (Gazeta Wyborcza, Metro, Projekty Specjalne, pion Druku Agory S.A. i Agora Poligrafia Sp. z o.o.) wyniosła 21,4%.
Sprzedaż reklam w Gazecie Wyborczej wyniosła 256,1 mln zł (spadek o 16,3%), a sprzedaż egzemplarzy wyniosła 131,3 mln zł (spadek o 10,1%). Gazeta rozpowszechniała płatnie średnio 306 tys. egz., a jej udział w wydatkach na reklamę w dziennikach wyniósł 37%.
Przychody pionu Prasa Bezpłatna ze sprzedaży reklam wyniosły 30,4 mln zł (spadek o 3,2%). Udział bezpłatnej gazety Agory w wydatkach na reklamę w dziennikach wzrósł o prawie 0,5 pkt% do około 4,5%. Wynik operacyjny EBIT pionu był lepszy niż przed rokiem o 0,8 mln zł i wyniósł 4,5 mln zł.
Przychody segmentu Internet Agory wzrosły o 12% do 114 mln zł, w tym przychody z reklam internetowych zwiększyły się o 18,3%. W grudniu 2011 r. zasięg serwisów grupy Gazeta.pl sięgnął 61,3%, co dało grupie Gazeta.pl trzecie miejsce wśród polskich portali.
Grupa AMS zwiększyła przychody z reklam o 6,1% do 171,5 mln zł przy spadku wydatków na reklamę zewnętrzną na całym rynku o ponad 0,5%. Grupa AMS poprawiła wynik operacyjny EBIT do poziomu 15 mln zł i zwiększyła swój udział w wydatkach na reklamę zewnętrzną do 30% (wzrost o prawie 4 pkt%).
Przychody segmentu Czasopisma wyniosły 75,3 mln zł (spadek o 9,9%). Negatywny wpływ na wynik segmentu miał odnotowany w 4 kw. 2011 r. odpis aktualizujący wartość wybranych tytułów prasowych, w efekcie którego EBITDA operacyjna1,2 segmentu w 2011 r. obniżyła się do 2,4 mln zł. Gdyby wyeliminować wpływ odpisu, EBITDA operacyjna1,2 segmentu wyniosłaby 13,6 mln zł.
Segment Radio Agory zwiększył przychody o 11% do 86,1 mln zł i uzyskał pozytywny wynik operacyjny EBIT w wysokości 3,4 mln zł. Radiostacje muzyczne Agory zwiększyły swój udział w słuchalności do poziomu 7,1% (wzrost o 0,4 pkt%).
Helios zwiększył przychody do 203,9 mln zł i poprawił wynik operacyjny EBIT do poziomu 15,4 mln zł. Liczba biletów sprzedanych do kin Helios wzrosła o 8,7% do 8,3 mln sztuk przy wzroście frekwencji na rynku kinowym w Polsce o ponad 3%.