Program motywacyjny ma obejmować lata 2020-2023, ale z opcją wydłużenia do 2024 r. W ramach programu kluczowi pracownicy będą mogli objąć maksymalnie 150 tys. warrantów uprawniających do objęcia takiej samej liczby akcji. Cena konwersji na akcje ma być na poziomie średniego ważonego kursu z I kw. 2020, pomniejszona o dyskonto w wysokości 5 proc.
Przyznanie warrantów uzależnione będzie od wypracowania odpowiedniego poziomu wyników.
Łączne skumulowane przychody ze sprzedaży w latach 2020-2023 mają wynieść 357 mln zł, a w przypadku wydłużenia programu o rok 534 mln zł.
Cel odnośnie wyniku zakłada wypracowanie w tym czasie łącznie 156 mln zł zysku brutto skorygowanego o koszt programu motywacyjnego, a jeśli program zostanie przedłużony o rok 249 mln zł.
Pula akcji oferowanych w ramach programu motywacyjnego zostanie zredukowana o 10 proc. za każde 5 proc. realizacji poniżej wyznaczonych celów.
Producent i wydobywca gier 2019 r. zakończył z 25 mln zł zysku brutto i 71 mln zł przychodów.