W środę, 25 stycznia startuje oferta publiczna dotycząca sprzedaży akcji serii E spółki Unified Factory. Jej wartość szacowana jest na 10,4 mln zł brutto.
Emitent, który specjalizuje się w produkcji i dostawie technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta
Chce znaleźć nabywców na 1,33 mln walorów serii E. Pozyskane środki mają być przeznaczone m.in. na rozbudowę narzędzi automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta w ramach platformy Customer Service Automation o kanały komunikacji w social media (Facebook Messenger, Twitter, Linkedin) oraz o komunikatory o największych globalnych zasięgach (m.in. Skype, What's Up, Wechat) - 2 mln zł, rozwój platformy Customer Service Automation w modelu SaaS - 2 mln zł, rozwój narzędzi dedykowanych do samodzielnej obsługi przez użytkownika (self service) opartych na rozwiązaniach bazujących na sztucznej inteligencji (pamięć asocjacyjna) w ramach projektu Menerva, zmierzających do utworzenia kolejnej linii przychodowej, niezależnej od dotychczasowych linii opartych na platformie Customer Service Automation
Zapisy przyjmowane będą od 25 stycznia do 8 lutego. Przydział akcji oferowanych nastąpi 10 lutego. W transzy otwartej oferowanych jest do 333 333 akcji oferowanych, a w transzy inwestorów instytucjonalnych oferowanych jest do 1 000 000 akcji oferowanych.
Akcje spółki są notowane na rynku NewConnect od 21 marca 2016 r. Sprzedaż akcji związana jest z chęcią przejścia na rynek GPW.
© ℗
Podpis: WST