400 wystawców pochwaliło się swoimi kolekcjami odzieży

Ryszard Gromadzki
12-09-2003, 00:00

Aż 400 wystawców z kilkunastu krajów wzięło udział w zakończonym 4 września Poznańskim Tygodniu Mody. Według przedstawicieli firm prezentujących się na targach na krajowym rynku odzieżowym, wreszcie widać symptomy ożywienia.

Organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie targi mody w Poznaniu to największa impreza wystawiennicza krajowej branży lekkiej. Podczas imprezy prezentowali się tradycyjnie producenci odzieży, bielizny, tkanin i dzianin, a także obuwia, skór i galanterii skórzanej. Ich ekspozycja zajęła łącznie 8 tys. mkw. Według Tadeusza Wawrzyniaka, prezesa Polskiej Izby Odzieżowo-Tekstylnej, w pierwszym półroczu 2003 polski przemysł odzieżowy miał się trochę lepiej niż w poprzednich miesiącach. Wzrósł poziom zamówień eksportowych i poprawiła się koniunktura na rynku krajowym.

— Polacy zaczęli znowu kupować trochę więcej, ale czy nie jest to zjawisko tylko chwilowe, tego nie wie nikt. Generalnie sezon jesienno-zimowy w przemyśle odzieżowym jest od dłuższego czasu najlepszym okresem w branży. Jaki będzie w tym roku, dowiemy się w końcu października — twierdzi Tadeusz Wawrzyniak.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / 400 wystawców pochwaliło się swoimi kolekcjami odzieży