Polski producent odzieży sportowej w czerwcu wejdzie na indyjski rynek gdzie najpierw przedstawi swoją ofertę w Internecie, donosi Business Standard.
- Początkowo skupimy się na sprzedaży online i zobaczymy jak odpowie rynek. Przede wszystkim musimy zrozumieć jakie są tu zachowania rynku i konsumentów. Potem możemy rozważyć model sklepów stacjonarnych – powiedział Business Standard Igor Klaja, szef OTCF, właściciela marki 4F.

Partnerem polskiej spółki w Indiach będzie platforma Ace Turtle, odpowiedzialna za działalność, dystrybucję, marketing i sprzedaż produktów 4F. Klaja przypomniał, że polska spółka zawsze w krajach azjatyckich wchodzi na rynek z lokalnym partnerem.
Początkowo 4F zaoferuje w Indiach produkty importowane z innych krajów Azji i Europy. Klaja nie wykluczył jednak, że kiedy sprzedaż wzrośnie, spółka poszuka lokalnych dostawców. Ujawnił, że spółka planuje wejście na 10 kolejnych rynków, w tym do Rosji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich w tym roku. Dzięki rozwojowi 4F ma rosnąć o ponad 25 proc. rocznie po 2020 roku.
Podpis: Marek Druś, business-standard.com