5 internetowych grzechów klientów banków

opublikowano: 18-06-2018, 19:24
aktualizacja: 18-06-2018, 19:25

Niefrasobliwe korzystanie z obcych komputerów, brak nawyku wylogowania się czy blokowania komputera, utrzymywanie tych samych haseł, brak programów antywirusowych i ignorowanie wiadomości od banków - to najczęstsze grzechy internautów korzystających z bankowości online według Krzysztofa Pietraszkiewicza, prezesa Związku Banków Polskich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / 5 internetowych grzechów klientów banków