77 firm walczy o godło "Teraz Polska"

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 24-05-2006, 17:21

77 firm bierze udział w XVI edycji konkursu "Teraz Polska", którego celem jest promocja i umacnianie pozycji rynkowej rodzimych produktów i usług - poinformował na środowej konferencji prasowej Andrzej Czernek, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

77 firm bierze udział w XVI edycji konkursu "Teraz Polska", którego celem jest promocja i umacnianie pozycji rynkowej rodzimych produktów i usług - poinformował na środowej konferencji prasowej Andrzej Czernek, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Wyniki konkursu zostaną przedstawione 12 czerwca br.

Jak podkreślił Czernek, w XVI edycji konkursu dominują przedsiębiorstwa małe i średnie, zatrudniające do 200 osób. Stanowią one 63 proc. firm uczestniczących w tegorocznym konkursie.

Czernek poinformował, że z każdym rokiem zwiększa się liczba dużych firm (zatrudniających powyżej 500 pracowników), ubiegających się o Polskie Godło Promocyjne "Teraz Polska". Dotyczy to głównie przedsiębiorstw branży chemicznej, budowlanej, maszynowej oraz informatycznej.

Kapituła będzie oceniać przede wszystkim jakość produktów i usług, wzornictwo oraz sytuację ekonomiczno-finansową przedsiębiorstw. "Spośród 60 produktów zgłoszonych do konkursu pozytywną ocenę otrzymało 55. Z kolei z 33 zaprezentowanych usług do Polskiego Godła Promocyjnego +Teraz Polska+ nominowano 26" - powiedział Czernek.

Do tej pory w konkursie wzięło udział blisko 4 tys. polskich firm, 274 zostały nagrodzone. Godło "Teraz Polska" daje możliwość promowania produktów, usług, miejscowości i regionów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane