Absolwenci coraz chętniej zakładają stowarzyszenia

Działalność polskiego świata biznesu jest coraz bardziej widoczna. Przejawia się nie tylko w licznych kongresach czy akcjach charytatywnych. Widoczne stają się działania integrujące to środowisko. Okazuje się, że nic tak nie łączy jak ukończenie tej samej uczelni. Absolwenci zrzeszają się w coraz liczniejszych stowarzyszeniach, działają na rzecz swojej Alma Mater i jej promocji w świecie. Moda na kluby absolwentów przywędrowała do nas z Zachodu. Absolwenci tamtejszych uczelni są dumni z ukończonych na nich studiów. Elitarne kluby skupiają ich wokół Alma Mater, dając absolwentom okazję nie tylko do spotkań towarzyskich. Zwyczaj ten można uznać za odrobinę snobistyczny, ale okazuje się, że jest on niezwykle praktyczny.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ