Adecco Poland poszuka klientów w MŚP

DCZ
26-08-2013, 00:00

Dwukrotnego wzrostu udziału w przychodach z projektów rekrutacyjnych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) spodziewa się w najbliższych 2-3 latach agencja rekrutacyjna Adecco Poland.

Dotychczas rekrutacje dla tego sektora dawały Adecco około 12 proc. przychodów.

— Dotąd w mniejszym stopniu kierowaliśmy swoje usługi do sektora MŚP. A powodu coraz większego potencjału małych i średnich firm, postawiliśmy przygotować specjalną ofertę, która w pierwszej kolejności gwarantuje tym przedsiębiorstwom krótki czas rekrutacji i zmniejszenie formalności do minimum — mówi Grzegorz Gojny z Adecco Poland.

Najważniejszym kryterium i jednocześnie korzyścią ze współpracy z Adecco ma być dla MŚP elastyczność form zatrudnienia, a przez to kształtowanie liczby pracowników zależnie od potrzeb.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Adecco Poland poszuka klientów w MŚP