Adtify w świecie reklamy

ANB
opublikowano: 23-05-2014, 00:00

W maju na rynku pojawiła się platforma reklamy efektywnościowej — Adtify. Ma skupiać wydawców i reklamodawców. — Reklamodawcom oferujemy dodatkowy kanał dotarcia, którym mogą samodzielnie zarządzać. Wydawcy otrzymują narzędzie monetyzacji treści, komplementarne z innymi formatami obecnymi w ich serwisach — wyjaśnia Aleksander Szulc z Adtify. Firma proponuje reklamę w postaci widgetu wysuwającego się z boku strony przeglądarki, na którym można prezentować komunikaty i treści promocyjne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu