Ahold sprzedał 12 hipermarketów

Wiktor Szczepaniak
25-02-2005, 00:00

Holenderska spółka dopięła transakcję sprzedaży 12 wielkopowierzchniowych hipermarketów Hypernova francuskiej grupie Carrefour. Pod młotek poszły sklepy w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Tarnowie, Jeleniej Górze, Piotrkowie Trybunalskim, Radomiu, Bielsku-Białej i Elblągu. Do końca roku ma być sprzedany hipermarket w Tychach. Pozbycie się przez Aholda hipermarketów o powierzchni powyżej 5 tys. mkw. jest częścią nowej strategii, która zakłada rozwój dwóch rodzajów sklepów: supermarketów Albert (ma ich w Polsce 170) oraz mniejszych hipermarketów Hypernova (o powierzchni 2-4 tys. mkw., ma ich w Polsce 13). W 2005 r. Ahold zamierza otworzyć 10 marketów Albert i 4 Hypernova.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wiktor Szczepaniak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ahold sprzedał 12 hipermarketów