30 listopada w warszawskiej siedzibie AIP Seed Capital odbędzie się Seed Mixer, spotkanie krajowych i zagranicznych inwestorów ze start- -upami powstałymi z pomocą funduszu w ramach programu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Działanie 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).
Swoje modele biznesowe, dotychczasowy dorobek i plany na przyszłość przedstawi sześć wybranych spółek: Follows.pl (serwis rekomendacji rozrywki),Qpony (mobilne katalogi zniżkowe), Web2Print (Key2Print — automatyczny system sprzedaży dla drukarń), EuroKram (EduKoala — aplikacja mobilna do nauki języków obcych), IT Colors (TaxiLog — narzędzie do kontroli służbowych przejazdów taksówkami) oraz Bright Sight Solutions (technologia pozwalająca osobom niewidomym na sprawne pisanie za pomocą ekranów dotykowych). Firmy mają już opracowane produkty i — jak twierdzą przedstawiciele AIP — są w pełni gotowe na kolejną rundę finansowania. A w ramach drugiej części spotkania — Seed Mixer Market, czyli minitargi start-upów, z dodatkowym udziałem Design4Europe, Funiversity, Galactic Picture (telewizja internetowa DlaNiej.tv), AP PRO (serwis Volleo.com), Scoupon, Bionik, Audiomagic, DailySMS i MediSeb.
— W trakcie prezentacji możemy przedstawić strategię rozwoju czy projekcję finansową spółki, ale nie pokażemy, jak faktycznie działa produkt. Seed Mixer Market pozwoli inwestorom sprawdzić, czy oferowane przez start-upy rozwiązania rzeczywiście odpowiadają na potrzeby rynku — każdy będzie miał szansę przetestować produkty oraz usługi — wyjaśnia Jacek Aleksandrowicz, dyrektor zarządzający funduszu AIP Seed Capital i jednocześnie zaprasza inwestorów do udziału w spotkaniu (kontakt: jakub. wronkowski@przedsiebiorca. pl).