AIP Seed Capital wsparł start-upy

opublikowano: 10-10-2014, 00:00

Cztery zespoły dostały od AIP Seed Capital pieniądze na wprowadzenie swoich biznesów na rynek.

Huntertrips.com, serwis dla osób poszukujących dobrze zorganizowanych wypraw łowieckich, Talks In The City, czyli aplikacja ułatwiająca umówienie się z native speakerami na konwersacje, w każdym miejscu i w dowolnym czasie, Hello School App, rozbudowana aplikacja do nauki angielskiego dla dzieci, oraz Smart Mirrors, „inteligentne”

lusterko motocyklowe — oto lista najnowszych inwestycji, właśnie ogłoszonych przez fundusz dla start-upów AIP Seed Capital. — Start-upy, w jakie zainwestowaliśmy, mają potencjał globalny. Każdy z nich jest skalowalny, produkty są dopracowane i gotowe do globalnego wdrożenia — twierdzi Mariusz Turski, dyrektor zarządzający w funduszu AIP Seed Capital. Wybrane zespoły otrzymały po 100 tys. zł na dopracowanie projektów i start w biznesie, w zamian za 15 proc. udziałów oraz wsparcie doradcze przy tworzeniu modelu biznesowego,sprawdzaniu jego rynkowego potencjału i formalizowaniu działalności gospodarczej. Inwestycje zostały zrealizowane w ramach Działania 3.1 „Inicjowanie działalności innowacyjnej” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Instytucja na promocję innowacji i pomoc we wprowadzaniu nowych firm na rynek otrzymała 6,86 mln zł (pieniądze zostały pozyskane z drugiej tury programu, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości). Z tej puli dotychczas zostało wydane 1,53 mln zł, a proces inwestycyjny jest w toku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane