Akcje spółki Rafała Bauera wystawione do odstrzału

opublikowano: 21-01-2019, 19:25

Były prezes Próchnika rozkręca biznes w sektorze strzeleckim. Finansowanie zbiera w serwisie crowdfundingu udziałowego.

„Jednostka misji specjalnych, taka jak Grom, przywiązuje szczególną wagę do wyszkolenia strzeleckiego. To operator i jego kwalifikacje decydują o powodzeniu misji bojowych. Dlatego też wiele firm oferuje symulatory sytuacji bojowych. Niestety te, które znam są wprawdzie bardzo zaawansowane technologicznie, ale pozbawione obciążeń, jakie wywołuje praca operatora w prawdziwym terenie i na własnej broni” – takimi słowami Piotr Gąstał, były dowódca jednostki wojskowej Gorm, wprowadza użytkowników platformy crowdfundingowej Beesfund w technologiczny świat, który kreować zaczął Rafał Bauer. Od mody – w postaci niegdyś zarządzanych przez niego marek Wólczanka i Vistula, RageAge i postawionej już teraz w stan upadłości spółki Próchnik – przeszedł do sektora strzeleckiego. 

Rafał Bauer, inwestor
ARC

Założona przez niego około rok temu firma Steel Alive stworzyła elektroniczny system wsparcia treningu strzeleckiego, który bazuje na doświadczeniach bojowych operatorów Gromu wyniesionych z ich misji w Iraku i Afganistanie - w radzie nadzorczej spółki zasiadają właśnie płk Piotr Gąstał oraz płk Andrzej Bala. Ale sam produkt kierowany jest również do cywilnych pasjonatów strzelectwa.   

Rozwiązanie pozwala m.in. na dokładne mierzenie trafień. Umożliwia ponadto rozpisywanie scenariuszy treningowych. Bazuje na elementach sterujących połączonych z zestawem czytników, całość koordynowana jest poprzez aplikację mobilną. 

Ambicją założycieli Steel Alive (wspólnikiem w projekcie jest finansista i menadżer z wieloletnim doświadczeniem Mariusz Zawada) jest wprowadzenie produktu na rynek amerykański. Na ten cel przedsiębiorcy zbierają właśnie fundusze. Idą drogą kojarzoną w Polsce najczęściej ze start-upami – sięgnęli po crowdfunding udziałowy. Nastawili się na 1,96 mln zł (cena akcji - 1,4 zł, liczba akcji – 1,4 mln). Dotychczas zebrali ponad 26 tys. zł (stan na 21 stycznia 2019 r.) Zbiórka potrwa jeszcze ponad miesiąc. 

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane