Dwie płatne usługi koncernu, CBS All Access i Showtime, mają łącznie ponad 16 mln abonentów. Bezpłatna usługa ViacomCBS, Pluto TV, ma ponad 33 mln użytkowników na całym świecie.

Sprzedaż reklam spadła o 27 proc. m.in. z powodu odwołania ważnych wydarzeń sportowych. Wzrost liczby użytkowników platform cyfrowych pozwolił jednak zrekompensować te straty i spółka osiągnęła lepsze wyniki niż przewidywali analitycy.
Studio filmowe ViacomCBS zarabiało nawet przy zamkniętych kinach. Paramount Pictures uzyskało przychód w wysokości 209 mln dolarów ze sprzedaży nagrań wideo i wypożyczania niedawno wydanych filmów oraz kolejne 434 mln dolarów z tytułu udzielanych licencji na emisję.
ViacomCBS oświadczył, że połączenia Viacom Inc. i CBS Corp. przyniesie w tym roku 300 mln dolarów oszczędności.