Alfa Market budowlany: w grupie skuteczniej

AA
opublikowano: 27-12-2011, 00:00

Liderzy w regionach: opolskie

Właściciele firmy z Brzegu na Opolszczyźnie stworzyli sieć sklepów, zakład produkcyjny i świadczą usługi. Przystąpili też do znanej sieci hurtowni budowlanych. Efekt to grupa stałych i zadowolonych klientów.

Market Budowlany Mrówka należy do sieci Grupy PSB. Należy do Mieczysława i Ewy Bednarzów. Nie jest jednak biznesowym debiutem właścicieli. Oboje mają długoletnie doświadczenie w budownictwie. Świadczą usługi z tej branży, a w 1988 r. rozpoczęli własną produkcję prefabrykatów żelbetowych i bloków ściennych.

Sprzedażą materiałów budowlanych i instalacyjnych zajęli się cztery lata później. W tym celu założyli nową firmę Alfa Hurtownia Artykułów Instalacyjnych i Budowlanych. Chlubią się tym, że od początku działalności hurtownia Alfa zyskała stałych klientów, którzy przyjeżdżali na zakupy nawet z bardzo odległych miejscowości.

Aby móc lepiej zaprezentować oferowane towary, i dać klientom możliwość lepszego wyboru potrzebnych artykułów, Bednarzowie kupili obiekt w Brzegu, o powierzchni 1200 mkw. Dzięki kolejnemu zabiegowi obniżyli ceny oferowanych towarów i poszerzyli asortyment. W 2002 r. dołączyli bowiem do grupy Polskie Składy Budowlane (PSB). W 2009 roku przedsiębiorcy otworzyli nową placówkę w Brzegu — PSB Mrówka o powierzchni 2700 mkw.

Market obsługuje inwestycje w całej Polsce m.in.: remonty szkół oraz inne inwestycje publiczne. Partnerami firmy są przedsiębiorstwa zrzeszone w grupie PSB. Do wiodących należą m.in. Ursa, Atlas, Armstrong, Classen, Kronopol, Akzo Nobel. Alfa Market Budowlany zatrudnia 44 osoby. Firma ma w planach rozwijanie działu obsługi hurtowej, obsługi firm i sprzedaży inwestycyjnej. W tym celu planuje zatrudnienie przedstawicieli działających w Brzegu i w terenie. Poza tym firma planuje modernizację działu „Ogród”, mieszczącego się na powierzchni około 600 mkw. w zewnętrznej części marketu.

miejsce w rankingu ogólnopolskim 92

WYNIKI 3 kwartały 2011 Zatrudnienie 44 osoby Przychody 8,10 mln zł Zysk netto 0,05 mln zł

STRATEGIA:

Firma ma w planach rozwijanie działu obsługi hurtowej, obsługi firm i sprzedaży inwestycyjnej. W tym celu zatrudni przedstawicieli w Brzegu i w terenie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu