Akcje Alibaba.com sprzedawano w ofercie publicznej po 13,50 HUD. Na zamknięciu sesji kosztowały 39,50 HUD. Spółka pozyskała z oferty publicznej w październiku 1,5 mld USD. To największe IPO spółki internetowej od oferty akcji Google w 2004 roku, która przyniosła właścicielowi najpopularniejszej wyszukiwarki 1,9 mld USD.
 Wartość rynkowa chińskiej spółki wynosi w 
przeliczeniu na dolara amerykańskiego 25,7 mld USD. Zbliża to ją do pozycji 
lidera w branży internetowej w Azji, którą zajmuje obecnie Yahoo Japan. Akcje 
Alibaba.com są czterokrotnie droższe w odniesieniu do Google uwzględniając zyski 
osiągane przez te spółki. Alibaba.com zapowiada, że w tym roku jej zysk wzrośnie 
prawie trzykrotnie, do 622 mln juanów. Goldman Sachs prognozuje, że w przyszłym 
roku przekroczy on 1 mld juanów. 
MD, Bloomberg