Amazon rusza z dostawą piwa, wina i wódki

opublikowano: 26-08-2015, 22:00

Amerykański gigant detalicznego rynku internetowego otwiera nową kartę w swojej historii.

W ramach usługi Prime Now zaoferuje jej abonentom w Stanach Zjednoczonych dostawy wina, piwa i wódek. Do tej pory firma z Seattle broniła się przed wprowadzeniem do swojej oferty napojów alkoholowych. Obecnie osoby opłacające 99 USD rocznie program członkowski Prime Now będą mogły liczyć na dostawę zamawianych trunków w ciągu dwóch godzin, początkowo w rodzimym mieście internetowego potentata. Oferta Prime Now systematycznie rozwija się od ubiegłorocznego uruchomienia w Nowym Jorku. Ułatwia ona bowiem integrację z usługą dostawy produktów spożywczych w ramach biznesu Amazon Fresh. Firma musiała go uatrakcyjnić, gdyż stale rośnie konkurencja w tym segmencie rynku w USA. W ramach abonamentu Prime Now firma deklaruje darmową, realizowaną do dwóch dni, dostawę już milionów produktów. Oficjalna liczba korzystających z tej formy subskrypcji nie jest znana, analitycy szacują ją na około 40 mln. Użytkownicy usługi Prime Now mogą zamawiać towary zarówno poprzez platformę iOS, jak i Androida. Dostawy wysyłane są z mniejszych magazynów lub centrów dystrybucyjnych. W tym celu spółka otworzyła m.in. dwa zakłady: w Seattle i Kirkland w stanie Waszyngton.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu