Amazon zamyka wszystkie sklepy pop-up w USA

opublikowano: 07-03-2019, 07:27

Amazon ma 87 sklepów typu pop-up, czyli stoisk umieszczonych w centrach handlowych w USA. Chce je zamknąć wszystkie do końca kwietnia, donosi Reuters.

Gigant e-commerce zapowiedział, że zamiast sklepów pop-up otworzy więcej księgarni. Wiadomość spowodowała duży spadek ceny akcji Barnes & Noble, jednej z największych sieci księgarni w USA.

Amazon od wielu lat wykorzystywał sklepy pop-up do prezentowania klientom nowych produktów. Stało się to zbędne po przejęciu dwa lata przez spółkę sieci sklepów Whole Foods.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

USA