Spółka zadeklarowała bowiem wypłatę dywidendy. Nie byłoby w tym może nic wielkiego, gdyby nie fakt, że po raz ostatni firma dzieliła się zyskiem z udziałowcami… 34 lata temu.

Lider w rankingu ruchu pasażerskiego, którego tworzą po fuzji z końca 2013 r. linie US Airways i AMR zapowiedział, że kwota dywidendy jaka przysługiwać będzie na każdą akcje posiadaną w dniu 4 sierpnia wyniesie 4 centy. Dodatkowo w planach jest także skup akcji własnych o wartości 1 mld USD.
Wypłata dywidendy stała się możliwa głównie dzięki systematycznej poprawie wyników.
W drugim kwartale 2014 r. wypracowała ona zysk netto rzędu 864 mln USD co w przeliczeniu na akcję daje kwotę 1,17 USD. Rok wcześniej zysk wyniósł 220 mln USD i 79 centów na akcję, kiedy jeszcze nie doszło do fuzji.