AmRest do przodu

WIS
opublikowano: 16-11-2007, 00:00

Operator znanych sieci gastronomicznych zwiększył w trzecim kwartale sprzedaż o 42 proc. Liczy na więcej. Pomoże mu Starbucks.

Operator znanych sieci gastronomicznych zwiększył w trzecim kwartale sprzedaż o 42 proc. Liczy na więcej. Pomoże mu Starbucks.

Giełdowy AmRest, rozwijający w Polsce i innych krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej popularne sieci gastronomiczne (m.in. Pizza Hut, KFC), zanotował rekordowe wyniki w trzecim kwartale.

Jego sprzedaż wyniosła 237 mln zł (o 42 proc. więcej niż w tym samym okresie przed rokiem). Zysk netto wzrósł do 15,7 mln zł, wobec 9,5 mln rok temu. Po dziewięciu miesiącach zyski firmy rosną o 42,6 proc., do 40,5 mln zł, a obroty o 34 proc., do 601,7 mln zł.

— Realizujemy strategię. Zwiększyliśmy liczbę restauracji. Otworzyliśmy pierwszą restaurację KFC w Serbii, zawarliśmy niezbędne umowy, dzięki którym będziemy otwierać kawiarnie Starbucks, oraz umowy wstępne, które, jeśli zostaną zrealizowane, zwiększą naszą penetrację w Rosji — wylicza Henry McGovern, prezes AmRestu.

Pierwszy polski Starbucks ma być otwarty przez spółkę w pierwszym kwartale przyszłego roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy