Przychody ze sprzedaży za 9 miesięcy 2025 r. wyniosły 1.145 mln zł i wzrosły o 17 proc. w porównaniu do 9 miesięcy 2024 r., w których przychody ze sprzedaży wyniosły 976 mln zł.
Answear podtrzymał założone tempo wzrostu przychodów
Sprzedaż online za 9 miesięcy 2025 r. wyniosła 1.120 mln zł i wzrosła o 15 proc. w porównaniu do 9 miesięcy 2024 r., w którym zanotowano sprzedaż online w wysokości 974 mln zł.
"W trzecim kwartale 2025 r. spółka utrzymuje założoną dynamikę wzrostu sprzedaży, uwzględniającą fakt bardzo wymagającej bazy z zeszłego roku - w 3Q2024 wzrost przychodów był najwyższy na przestrzeni poprzedniego roku i wyniósł 26 proc. rdr." - powiedzieli cytowani w komunikacie przedstawicie zarządu.
Answear zwiększył rentowność dzięki repozycjonowaniu marki
Zdaniem zarządu osiągniętej dynamice wzrostu przychodów towarzyszy dalsza optymalizacja kosztów marketingu i ciągła poprawa oferty, co przekłada się na wzrost rentowności spółki i to pomimo faktu, że sprzedaż w trzecim kwartale przypada na typowy dla branży okres wyprzedażowy, charakteryzujący się niższymi marżami.
"Zarząd potwierdza pozytywną ocenę efektów przeprowadzonych w spółce inwestycji w repozycjonowanie do segmentu premium. Osiągnięte wyniki sprzedażowe, w trudnym otoczeniu rynkowym i przy dużej konkurencji cenowej na rynku fashion e-commerce, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii i pozwalają na realizację założonych planów wynikowych Spółki" - dodano w komunikacie.