Apexim idzie w sieć

Tadeusz Stasiuk
06-04-2000, 00:00

Apexim idzie w sieć

Apexim zamierza całkowicie zmienić swoją strukturę. Jak można było przypuszczać, założenia nowej strategii oparte będą na Internecie.

Z dotychczasowej struktury zostanie wydzielony oddział warszawski. Pozostałe ośrodki regionalne (spółka obecna jest w 10 miastach) przekształcone zostaną w centra zysków. Swoją przyszłość spółka chce oprzeć na trzech filarach, które obejmują: rozwiązania telekomunikacyjne, informacje medyczne oraz narzędzia dla menedżerów na rynku małych i średnich przedsiębiorstw. We wrześniu planowane jest utworzenie specjalistycznego portalu medycznego.

— Prawdopodobnie już pod koniec przyszłego roku zaczną się zwracać nakłady poniesione na stworzenie portalu — tłumaczy Andrzej Rybkowski, prezes Apeximu.

W przyszłym tygodniu planowane jest otworzenie sklepu internetowego. Wdrożenia rozwiązań telekomunikacyjnych przewidziane są pod koniec tego miesiąca. W lipcu ruszyć ma sprzedaż systemów wspomagających zarządzanie.

Apexim nie planuje akwizycji spółek internetowych. Bardziej zależy mu na zawiązaniu strategicznych aliansów, w tym przede wszystkim z firmami Max Elektronik oraz Millenium Communications.

Przy okazji, Apexim chce zmienić dotychczasową politykę informacyjną, bardziej szczegółowo i częściej informować rynek o zachodzących w firmie zmianach. Jednak podczas wczorajszego spotkania zarząd nie podał żadnych liczb mogących charakteryzować skalę zaangażowania w nowe dziedziny działalności. Konkrety mają zostać opublikowane dopiero po najbliższym WZA, które odbędzie się 19 kwietnia.

W ubiegłym roku spółka zanotowała sprzedaż na poziomie 90,3 mln zł i zysk netto w kwocie 4,2 mln zł. W tym roku spółka chce osiągnąć z integracji około 160 mln zł przychodów, co stanowić ma 80 proc. całości sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Apexim idzie w sieć