Apple wycofał się ze złotego zegarka

Koncern Apple zaprezentował drugą generację inteligentnego zegarka.

Apple Watch Series 2 oferowany jest w trzech wersjach kopert: aluminiowej, stalowej i ceramicznej. Oferuje edycje specjalne opracowane we współpracy z producentem odzieży sportowej Nike i marką z branży towarów luksusowych Hermes.

W katalogu brakuje jednak słynnego smartwatcha, którego koperta wykonana była z 18-karatowego złota, który kosztował co najmniej 17 tys. USD. Teraz najdroższym smartwatchem Apple’a jest model ze skórzanym paskiem Hermesa za prawie 1,5 tys. USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Apple wycofał się ze złotego zegarka