Artman tworzy ofertę dla elegantek

ML
opublikowano: 19-11-2007, 00:00

Odzieżowa spółka, znana ze sportowych ubrań dla młodzieży, od przyszłego roku będzie ubierać także eleganckie panie.

Odzieżowa spółka, znana ze sportowych ubrań dla młodzieży, od przyszłego roku będzie ubierać także eleganckie panie.

Dystrybutor codziennych ubrań dla młodych osób, który zarządza salonami z logo House, w przyszłym roku otworzy około 20 sklepów drugiej marki. Tym razem z ofertą dla kobiet.

— Jesteśmy w trakcie projektowania jesiennych kolekcji na przyszły rok. Szukamy lokalizacji, w których powstaną kolejne salony, i zatrudniamy ludzi, którzy będą w nich pracować — mówi Grzegorz Koterwa, członek zarządu Artmana.

Odzież nowej marki będzie elegancka, skierowana do pań w wieku 25-35 lat, choć wcześniej zarząd Artmana sugerował, że drugie dziecko będzie podobne do pierwszego. Pierwsze sklepy z nowym szyldem pojawią się w lipcu lub sierpniu. Nazwę nowego brandu oraz szczegóły dotyczące przygotowywanych kolekcji przedstawiciele spółki obiecują ujawnić do końca roku.

Równolegle Artman będzie powiększał sieć House. Do końca 2010 r. ma w niej być 350-400 sklepów: w Polsce, Rosji, Rumunii, Estonii, na Słowacji, Ukrainie, Litwie i Łotwie. Obecnie działa 110 salonów w kraju i 70 za granicą.

Po trzech kwartałach tego roku Artman miał 179,4 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,9 mln zł zysku netto. Całoroczne prognozy mówią o 270 mln zł przychodów i 11 mln zł zysku. Na zamknięciu piątkowej sesji za jeden walor spółki po 9,5-procentowym wzroście płacono 55,90 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu