ATM Grupa sprzedała drugą licencję

DI
opublikowano: 2006-09-18 00:00

ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, sprzedała licencję na teleturniej „Gra w ciemno” producentowi Anosi. Program będzie emitowany w greckiej telewizji Mega Chanel. Umowa obejmuje 200 odcinków.

„Gra w ciemno” to teleturniej, w którego trakcie uczestnicy nie znają wysokości własnych wygranych. Polską wersję w Polsacie prowadzi Krzysztof Ibisz. 

— Sprzedaliśmy za granicę już dwa programy tego typu: „Awanturę o kasę” do Nowej Zelandii i wcześniej „Grę w ciemno” na Ukrainę, do Włoch i Francji. Obecnie „Awantura o kasę” jest oferowana przez sieć dystrybucyjną giganta telewizyjnego Sony Pictures Television International — mówi Tomasz Kurzewski, prezes ATM Grupy.

W I półroczu 2006 r. przychody ATM Grupy wyniosły 35,97 mln zł, a zysk netto 8,04 mln zł.

Działająca od 1992 r. ATM Grupa to największy niezależny polski producent telewizyjny. Spółka ma 22-procentowy udział w rynku, którego wartość szacuje się na 500 mln zł.