Avensis tanieje wolno

Eliza Kitlas
01-03-2007, 00:00

Toyota Avensis, jak na przedstawiciela swojej klasy jest bardzo dobrze wyposażona. Ma m.in. poduszkę powietrzną kierowcy, kurtyny boczne, systemy VSC, TRC, BA, elektrycznie podgrzewane lusterka, automatyczną klimatyzację dwustrefową, aluminiowe obręcze, skórzaną tapicerkę, lampy ksenonowe ze spryskiwaczami, elektryczną regulację foteli z przodu, podgrzewane siedzenia, tempomat oraz wysokiej jakości sprzęt audio.

Toyota jest jedną z najchętniej kupowanych marek w Polsce. W roku 2006 pojazdy tej marki plasowały się na drugim miejscu wśród 10 najpopularniejszych marek samochodów osobowych w naszym kraju. Ciągle również są to auta tracące relatywnie najmniej na wartości w trakcie eksploatacji. Omawiany model w obecnej wersji dostępny jest na polskim rynku od czerwca ubiegłego roku. Za nowe auto trzeba zapłacić 129,9 tys. zł.

Zakładając przebieg na poziomie 30 tys. km rocznie, samochód straci po 12 miesiącach eksploatacji 37,2 proc. swojej wartości. Natomiast jego wartość rezydualna po 3 latach i przejechanych 90 tys. km będzie się plasowała na poziomie 44,7 proc. pierwotnej wartości, co daje kwotę 58 tys. zł.

Zakładając natomiast przebieg na poziomie 15 tys. km rocznie, samochód straci po roku eksploatacji 31,1 proc. wartości, a jego wartość rezydualna po 3 latach i przejechanych 45 tys. km wyniesie 62,5 tys. zł.

Eliza Kitlas

specjalista ds. marketingu i PR EurotaxGlass's Polska

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eliza Kitlas

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / / Avensis tanieje wolno