Oceny gry na platformie Steam są w większości pozytywne (87 proc. z 301 recenzji).
Wishlista wynosiła 188 tys. sztuk, z czego zakupy z niego sięgnęły 9,1 tys. Demo gry pobrało 210 tys. osób, a prolog 709 tys.
W tzw. peaku w grę grało 1,6 tys. osób, a w dniu premiery wynik był niższy, co rozczarowało inwestorów giełdowych, których apetyt zaostrzyła udana premiera “Gas Station Simulatora” autorstwa Drago Entertainment (71 tys. sztuk w 72 godziny).
Kurs Baked Games w czwartek, 4 listopada, po godz. 15 (a więc w momencie premiery) zaczął spadać i zakończył sesję 11 proc. pod kreską. Następnego dnia stracił 32,6 proc. Kapitalizacja to 37 mln zł (wobec 95 mln zł Drago).
Na 38 mln zł inwestorzy wyceniają natomiast Madmind Studio, trzecią ze spółek, na premierę gry której inwestorzy wyczekiwali w ostatnich miesiącach. Przez 72 godziny od premiery gracze kupili 37 tys. sztuk “Succubusa”. Był to wynik rozczarowujący (wishlista sięgała 280 tys.), co przełożyło się na 45-procentowy spadek notowań od premiery.