Bakteria nie siada!

Wojciech Chmielarz
05-03-2008, 00:00

Polska to szósty europejski kraj, w którym pojawią się notebooki firmy Samsung — bezawaryjne, wytrzymałe i... antybakteryjne.

Polska to szósty europejski kraj, w którym pojawią się notebooki firmy Samsung — bezawaryjne, wytrzymałe i... antybakteryjne.

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek laptopy swej marki. Do Polski trafi sześć modeli — zarówno urządzenia dla biznesu, jak i osób prywatnych. Przez najbliższe 12 miesięcy firma zamierza sprzedać 100 tys. komputerów, a w ciągu 3-5 lat stać się liderem tego rynku.

— Jesteśmy przekonani, że klienci w Polsce kierują się czymś więcej niż promocyjną ceną produktów. Nasz rynek elektroniki użytkowej w coraz większym stopniu odzwierciedla trendy europejskie, gdzie wzornictwo, funkcjonalność i indywidualność determinują decyzje zakupu sprzętu — twierdzi Paweł Ziemiński, dyrektor marketingu i sprzedaży działu IT firmy Samsung Electronics Polska.

75 proc. Samsunga

Notebooki koreańskiej firmy pojawiły się już m.in. w Niemczech, Rosji i na Ukrainie. Producent zadbał o bezawaryjność i wytrzymałość urządzeń oraz antybakteryjną klawiaturę.

Samsung chce zdobyć polski rynek, wprowadzając urządzenia z wyższej półki. Modele: Q45, X22, R60plus, R70, R700, P500 osiągną ceny od 3 tys. do ponad 4 tys. zł. Aż 75 proc. podzespołów wszystkich laptopów wyprodukowano w fabryce Samsunga.

— To umożliwia kontrolę każdego etapu produkcji i gwarantuje jakość urządzeń. Nasze produkty wyróżniają się także: designem, funkcjonalnością oraz parametrami technicznymi i nowatorskimi rozwiązaniami. To pozwala liczyć na kilkuprocentowy udziału w rynku z perspektywą na dalszy rozwój — szacuje Radosław Repelewicz, menedżer odpowiedzialny za notebooki w Samsung Electronics.

Reklama dźwignią

Samsung zamierza trafić do klientów przez kampanię reklamową w internecie. Działania obejmą nie tylko bannery — połączą formy wideo, e-PRu, marketingu szeptanego i rozwiązań multimedialnych. Powstanie również strona przeznaczona dla nowych produktów. Wsparciem będą także kampanie: outdoorowa i prasowa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Chmielarz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Bakteria nie siada!