Bank Millennium Prestige: nowe logo

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-08-29 00:00

Bank Millennium Prestige: nowe logo

Grupa A5 stworzyła system identyfikacji wizualnej Banku Millennium Prestige.

— Bank Millennium Prestige prezentuje odmienne podejście do klienta. Jego oferta jest skierowana do osób zamożnych. Po przybyciu do banku są oni witani w recepcji. Rozmowa z klientem ma się odbywać w atmosferze bardziej zbliżonej do spotkania w klubie niż do wizyty w banku. Takie założenia zadecydowały o kształcie projektu. System identyfikacji wizualnej miał odzwierciedlać charakter usługi. Chodziło o to, by był on wysublimowany i elegancki — wyjaśnia Monika Puzio z Grupy A5.

Twierdzi, że jest to pierwszy bank w Polsce, którego kolorystyka bazuje na czerni.

— W znaku banku czerń i burgund połączono z żółtym cieniem. Taka kolorystyka ma powodować wrażenie elegancji i unikalności tego banku. Natomiast cechą charakterystyczną wnętrz placówek jest minimalizm — mówi Monika Puzio.