Bank Millennium Prestige: nowe logo

Małgorzata Zgutka
29-08-2001, 00:00

Bank Millennium Prestige: nowe logo

Grupa A5 stworzyła system identyfikacji wizualnej Banku Millennium Prestige.

— Bank Millennium Prestige prezentuje odmienne podejście do klienta. Jego oferta jest skierowana do osób zamożnych. Po przybyciu do banku są oni witani w recepcji. Rozmowa z klientem ma się odbywać w atmosferze bardziej zbliżonej do spotkania w klubie niż do wizyty w banku. Takie założenia zadecydowały o kształcie projektu. System identyfikacji wizualnej miał odzwierciedlać charakter usługi. Chodziło o to, by był on wysublimowany i elegancki — wyjaśnia Monika Puzio z Grupy A5.

Twierdzi, że jest to pierwszy bank w Polsce, którego kolorystyka bazuje na czerni.

— W znaku banku czerń i burgund połączono z żółtym cieniem. Taka kolorystyka ma powodować wrażenie elegancji i unikalności tego banku. Natomiast cechą charakterystyczną wnętrz placówek jest minimalizm — mówi Monika Puzio.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Bank Millennium Prestige: nowe logo