Czytasz dzięki

Banki w Polsce muszą lepiej dbać o klientów

opublikowano: 05-06-2019, 12:10

Rozmowa z Jerzym Kalinowskim, doradcą zarządu KPMG w Polsce.

- Polski konsument tak jak na całym świecie oczekuje, że bank będzie działał w taki sam sposób jak wszyscy inni dostawcy, czyli porównuje to, w jaki sposób bank świadczy usługi, do tego jak np. obługiwany jest w sklepie sprzedaży detalicznej, sklepie modowym, czy świecie cyfrowym.A świat cyfrowy stwarza ogromne wymagania, bo ludzie nauczyli się, że wszystko jest uszyte dla nich na miarę, sposób obługi jest uszyty na miarę i chcą żeby banki też to robiły - mówi Jerzy Kalinowski, doradca zarządu, KPMG w Polsce.

036950dd-4556-4e30-aabc-314ab0b280bd
Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane