Bardzo dobre wyniki sprzedaży BMW w Polsce

DI, BMW
opublikowano: 10-12-2009, 12:21

Sprzedaż samochodów marki BMW w Polsce w 2009 roku wzrosła o 17proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Wyjątkowo dobry okazał się dla BMW w Polsce listopad. W ostatnim miesiącu sprzedaż samochodów marki BMW wzrosła o ponad 55 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca w zeszłym roku. Sprzedano 450 samochodów. Najchętniej kupowanymi przez Polaków modelami są BMW X6 oraz BMW X5. Najmłodszy członek rodziny X – BMW X1 spotkał się z doskonałym przyjęciem na polskim rynku. Cała produkcja tegoroczna została wysprzedana a zamówienia obejmują również pierwszy kwartał przyszłego roku. Do sukcesu sprzedaży przyczyniło się również wprowadzone w tym roku na rynek BMW Z4 a nowe BMW serii 7 kontynuuje świetny trend zapoczątkowany na jesieni ubiegłego roku. Nowe BMW serii 5 Gran Turismo wprowadzone na rynek z końcem października również budzi bardzo duże zainteresowanie wśród klientów. Do końca roku do nabywców trafi około 40 aut.

Polska jest jednym z wielu rynków na świecie, gdzie BMW odnotowało wzrost sprzedaży samochodów w listopadzie tego roku. Pozytywny trend rozpoczął się we wrześniu tego roku i nadal trwa. Najdynamiczniej rośnie sprzedaż w Chinach, Indiach i na dalekim wschodzie jak również w Ameryce Południowej. Także w Europie sprzedaje się coraz więcej aut tej marki – m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, czy Holandii. Największy wzrost popularności spośród sprzedawanych na świecie modeli mają BMW Z4 oraz BMW serii 7. Popyt na premierowe modele BMW serii 5 GT i BMW X1 przekroczył założony wstępnie poziom.

Łączna liczba sprzedanych aut BMW od początku roku do końca listopada tego roku wynosiła 4148.
Łączna liczba sprzedanych aut BMW od początku roku do końca listopada tego roku wynosiła 4148.
None
None
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, BMW

Polecane