Bayer szuka 400 specjalistów IT, płaci za ich polecenie

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2021-10-20 17:26

Międzynarodowa firma poszukuje informatyków do pracy Warszawie. Spółka zorganizowała konkurs, w którym za polecenie specjalistów płaci nawet 10 tys.zł.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Jakie są warunki konkursu i ile Bayer zapłaci za skuteczne polecenie specjalisty
  • Specjalistów w jakich obszarach szuka Bayer

Bayer planuje zatrudnić 400 specjalistów IT w warszawskim Digital Hubie. Przy ich pozyskiwaniu stawia na rekomendacje i organizuje otwarty konkurs networkingowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy chętni – nie tylko pracownicy firmy. Inicjatywa wystartowała w październiku i potrwa do końca 2022 r.

Osoba rekomendująca otrzyma za zakończoną sukcesem rekrutację na stanowisko specjalisty 2,5 tys. zł wypłacane po pierwszych trzech miesiącach pracy osoby poleconej. Skuteczna rekomendacja na wyższe stanowisko wiąże się z wynagrodzeniem 4,5 tys. zł. W przypadku trzech poleceń, które zakończą się sukcesem, rekomendujący uzyska 10 tys. zł.

– To konkurs dla tych, którzy marzą o zostaniu headhunterami bez rezygnacji z obecnej pracy. To nie tylko szansa na polecenie znajomemu stanowiska w świetnej firmie, która dla wielu jest pracodawcą marzeń, ale i otrzymania wynagrodzenia – mówi Łukasz Olejniczak, HR Business Partner Digital Hub.

Dzięki tej inicjatywie Bayer do końca roku planuje zatrudnić w Digital Hubie 80 pracowników.

Digital Hub działa od lipca w warszawskim biurze firmy. To jej najnowsza inwestycja w Polsce. Centrum koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych do zastosowań globalnych, w pierwszym etapie – dla rolnictwa.

– Zapraszamy specjalistów IT z doświadczeniem programistycznym, zajmujących się analizą danych, sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym. Stwarzamy szanse pracy przy światowych projektach – z zespołami IT w Niemczech, USA i innych krajach. Oferujemy możliwości rozwoju w różnych dziedzinach: rozwiązań dla rolnictwa, zdrowia, wsparcia biznesu. Cenimy różnorodność i jesteśmy elastyczni – mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hubu firmy Bayer.