Beacony trafiły do handlu

Spółka HG Intelligence wdraża nową technologię dla obuwniczej sieci Gino Rossi.

Krakowska spółka HG Intelligence, tworząca aplikacje B2BC z obszaru analityki biznesowej (business intelligence), kończy pracę nad wdrożeniem multikanałowej platformy Synerise (wykorzystującej beacony) w sieciach Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W skrócie — chce połączyć działania marketingowo- -sprzedażowe, realizowane z poziomów online i offline. — Platforma pozwala wykorzystywać technologię

Bluetooth Low Energy przede wszystkim do obsługi złożonych procesów biznesowych, takich jak m.in. płatności mobilne, m-commerce, marketing automation, zarządzanie lojalnością klienta — wylicza Wojciech Chochołowicz, dyrektor marketingu Gino Rossi. Poza tym spółka HG Intelligence skupia się na rynku motoryzacyjnym i produkcie dla kierowców forDrivers, wykorzystującym rywalizację, a opartym również na technologii Synerise. Spółka przewiduje też inwestycje w mobilne systemy płatności, w których technologia Bluetooth Low Energy już teraz ma szerokie zastosowania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Beacony trafiły do handlu