Bentley stawia na rynek w USA

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 15-01-2010, 08:17

Producent luksusowych aut, należący do Volkswagena, największego koncernu motoryzacyjnego na Starym Kontynencie, liczy na wzrost sprzedaży w USA.

- Osiągniemy go m.in. dzięki wprowadzeniu flagowego modelu Mulsanne - twierdzi Christophe Georges, szef Bentleya na rynkach Ameryki Północnej.
Pierwsze egzemplarze trafią do klientów jesienią, a cena wersji podstawowej wyniesie 285 tys. USD.
- Spodziewamy się dobrego roku. Lepszego niż ubiegły - mówi Christophe Georges.
Nie podał jednak szczegółowych prognoz. W 2009 r. z powodu kryzysu globalna sprzedaż aut luksusowych skurczyła się około 25 proc.

Bentley Muslanne
Bentley Muslanne
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane