Bestia w Polsce (GALERIA)

[MICH]
26-04-2012, 16:52

Mike Tyson, który przez najbliższe trzy lata będzie twarzą napoju energetyzującego Black, produkowanego przez FoodCare, przyjechał w czwartek po raz pierwszy do Polski.

Bestia z Blackiem mają być numerem 1 na europejskim rynku energetyków, a na reklamę napoju spółka wyda w tym roku kilkadziesiąt milionów złotych. W Polsce Tyson będzie bił się o udziały rynkowe z Tigerem, produkowanym przez Maspex, a sygnowanym nazwiskiem Dariusza Michalczewskiego.

Mike Tyson na konferencji Food Care w Warszawie (fot. Puls Biznesu_Tomasz Raś)
Wyświetl galerię [1/7]

Mike Tyson na konferencji Food Care w Warszawie (fot. Puls Biznesu_Tomasz Raś)

Czytaj także: Tyson rzuca wyzwanie Michalczewskiemu

Nie tylko boksersko-reklamowe tematy były poruszane na konferencji. Jeden z widzów protestował przeciwko Kubie Wojewódzkiemu, znanemu prezenterowi radiowo-telewizyjnemu i celebrycie.  Zarzucił mu, że jest rasistą i obraża mniejszości. Protestujący prosił Tysona, żeby wypowiedział się na ten temat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [MICH]

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Bestia w Polsce (GALERIA)