Biznes w cyfrowej rzeczywistości

Systemy analityczne odegrają kluczową rolę w cyfrowej transformacji biznesu — przekonuje Mariusz Chochołek, prezes Integrated Solutions. — O ile duże polskie podmioty, które dziś są pionierami cyfryzacji, zbudowały swoją przewagę rynkową właśnie na podstawie rozwiązań analitycznych, mniejsi działają instynktownie, często bazując na schematach. Z jednej strony chcą płynąć z nurtem cyfryzacji, z drugiej nie wiedzą, jak się do tego zabrać. Brak zaplecza analitycznego dodatkowo komplikuje sprawę — twierdzi prezes. Problem mogą też stanowić wewnętrzny opór organizacji wobec wprowadzania nowych rozwiązań i chęć utrzymanie obecnej sytuacji w firmie, a także brak zaufania do metod analitycznych. © Ⓟ

75 proc. Tyle dużych i średnich firm na świecie będzie walczyć o klienta, wykorzystując zaawansowaną analitykę, a nastąpi to w perspektywie najbliższych czterech lat, wynika z danych firmy Gartner.

10 proc. Tyle małych i średnich firm w Polsce deklaruje, że technologie analityczne mają istotny wpływ na prowadzony przez nie biznes (analiza Integrated Solutions).

40 proc.Tylu przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że cyfryzacja wiąże się z inwestycją w innowacje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Biznes w cyfrowej rzeczywistości