Blue chip ze średniej Dow Jones sponsorem Legii Warszawa

  • DI
opublikowano: 10-03-2021, 13:24

Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, poinformowano w komunikacie prasowym.

Salesforce to spółka działająca w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management). Jest notowana na NYSE i należy do grona 30 blue chipów ze Średniej Przemysłowej Dow Jones.

Salesforce został "Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa". Przygotuje dedykowane klubowi rozwiązanie CRM, ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B.

- Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy – głosi komunikat.

Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce podkreślił, że Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z rozwiązań spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane