Boom na naukę

DCZ
opublikowano: 26-01-2007, 00:00

— Do zainteresowania firm szkoleniami pracowników przyczyniły się unijne dotacje. Firmy wykorzystują tę okazję i szkolą się na potęgę. Uzupełniają wszelkie zaległości szkoleniowe, głównie z umiejętności miękkich, na które w budżetach szkoleniowych nie zawsze były pieniądze —mówi Katarzyna Korpolewska z firmy Profesja.

Szkolenia pracownicze organizuje ponad 90 proc. firm zatrudniających więcej niż dziewięciu pracowników. W rozwój pracowników inwestuje 60 proc. firm mikro. Ponad 40 procent przedsiębiorstw chce uczyć swoich ludzi marketingu, promocji, reklamy, PR, a także umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu biznesu. Tak wynika z badania Nowoczesnej Firmy, IPSOS i Fundacji Obserwatorium.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu