Boombit podał dane za marzec

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2021-04-06 07:09
zaktualizowano: 2021-04-06 08:03

Boombit, producent gier, zanotował w marcu 20,46 mln zł przychodów.

Koszty prowizji platform wyniosły 20,46 mln zł, a koszt przyciągnięcia użytkowników to 11,92 mln zł.

W lutym przychody wyniosły 11,11 mln zł, koszty prowizji 0,53 mln zł, a przyciągnięcie użytkowników kosztowało 5,38 mln zł.

Na znaczące zwiększenie przychodów w marcu wpływ miały coraz lepsze wyniki istniejącego portfolio gier oraz dwa bardzo udane debiuty: 16 marca zadebiutowała gra hyper-casual Shoe Race, a następnie 26 marca miała miejsce światowa premiera gry midcore – Hunt Royale, podała spółka.

Łączna liczba pobrań wszystkich gier Grupy BoomBit wyniosła w marcu 2021 ok. 16 mln.

“M.in. dzięki nowej grze z segmentu wydawniczego „Shoe Race” spółka wygenerowała rekordowy wyniki przychodowy na poziomie 20,46 mln zł. Odczyt ten odbieramy pozytywnie, spodziewaliśmy się udanego miesiąca, ale poziomy wskazane w komunikacie znacznie przebijają nasze oczekiwania (oczekiwaliśmy w marcu’21 ok. 15 mln zł przychodów przy UA na poziomie 8 mln zł“ - komentuje Krzysztof Tkocz, analityk DM BDM, który kilka dni temu wydał rekomendację ”kupuj“ z ceną docelową 26,1 zł.