Branża będzie edukować o krypto

W kontrze do polskiego nadzorcy i banku centralnego środowisko blockchainowe lada moment ruszy z kampanią edukacyjną: Poznaj kryptowaluty.

Od listopada Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) i Narodowy Bank Polski (NBP) prowadzi kampanię edukacyjną na temat inwestycji w kryptowaluty. Nośne hasła reklamowe: „Uważaj na kryptowaluty” i „Kim będziesz, jak bańka pęknie”, nie przypadły do gustu osobom z środowiska krypto. Jak twierdzą jego przedstawiciele, robią one więcej złego niż dobrego, dlatego chcą wziąć sprawy w swoje ręce. 

Zobacz więcej

Kryptowaluty fot. Bloomberg

W projekt zaangażowana jest też Daria Gaca z  Krypto Jam, Piotr Bień z Izby Gospodarczej Blockchain i Nowe Technologie (IGBiNT), Rafał Kiełbus z Polskiego Stowarzyszenia Bitcoin (PSB) i Daniel Haczyk, redaktor naczelny portalu Cyfrowa ekonomia. 

Pomysłodawcy kontrkampanii chcą tłumaczyć Polakom, czym jest blockchain i kryptowaluty oraz pokazywać, jak innowacyjna technologia rozwija się poza krajem. 

Nad podobnym projektem pracuje również Bitmarket, polska giełda kryptowalut.  

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Branża będzie edukować o krypto