Magdalena Fariaszewska
Panasonic Polska, polski oddział koncernu Matsushita Electric Industrial, poinformował o zmianie na stanowisku menedżera ds. sprzedaży i marketingu w dziale solution business. Stanowisko to objęła Magdalena Fariaszewska, której zadaniem jest stworzenie nowej strategii sprzedaży i umocnienie pozycji marki Panasonic na rynku projektorów multimedialnych. Nowy menedżer ma kilkuletnie doświadczenie w branży projektorów multimedialnych. W latach 2005-07 pracowała w firmie Toshiba Tec Poland na stanowisku key account managera, a następnie na stanowisku product managera. Za swój główny cel stawia sobie zdobycie przez Panasonic Polska pozycji lidera w kategorii hi-endowych projektorów instalacyjnych. Jeszcze w tym roku zamierza wspólnie z partnerami biznesowymi zrealizować znaczące instalacje systemowe, kinowe i teatralne. Magdalena Fariaszewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Mediów i Komunikacji Społecznej w Warszawie (magister politologii ze specjalizacją dyplomacja i służby zagraniczne). Jest miłośniczką kina — lubi spędzać wolny czas z przyjaciółmi, oglądając domowe seanse filmowe. Jej pasją są też rajdy samochodowe, tenis, nurkowanie i egzotyczne podróże.