Został mianowany szefem EMEA Enterprise Technical Support w firmie Symantec,
specjalizującej się w zapewnieniu bezpieczeństwa informacji w formie elektronicznej.
Pochodzący z Włoch dyrektor będzie odpowiedzialny za warszawski zes-pół wsparcia technicznego produktów Symantec Client Security. Ta komórka Symanteca działa od września 2007 r. Zadaniem Francesco Chariniego będzie dalsze rozwijanie działu, ze szczególnym naciskiem na wsparcie kolejnych produktów.
— Przyszłość działu technical support w Warszawie wygląda naprawdę obiecująco. To zasługa wykwalifikowanych i zmotywowanych pracowników. W ciągu dwóch miesięcy zespół powiększył się dwukrotnie i liczy obecnie 13 osób. Do końca stycznia 2008 r. planujemy zatrudnienie kolejnych 3 inżynierów — zapowiada Francesco Chiarini. Szef działu wsparcia z wykształcenia jest inżynierem i ekonomistą. Wcześniej pracował w dziale informatycznym firmy z branży farmaceutycznej, gdzie odpowiadał m.in. za budowanie działu multijęzycznego, wspierającego największe firmy farmaceutyczne w Europie.